5 tipp a kiegyensúlyozott táplálkozás felé

217

5 tipp a kiegyensúlyozott táplálkozás felé

A mindennapok során legtöbbször elmegyünk az a tény mellett, hogy az étkezés fontos! Ne csak azért együnk, mert épp egy nagy gyomorkorgásra lettünk figyelmesek. Az étkezés igenis legyen egy fontos és figyelmet igénylő pont a napjainkban.

Sokszor hallom emberektől, hogy „de nekem nincs arra időm, hogy odafigyeljek arra, hogy mit eszek” vagy, hogy „nem vagyok én csecsemő, nem kell annyiszor egy nap enni!, de sűrűn jön az a kijelentés is, hogy kinek van arra energiája, hogy egyáltalán megtervezze a napját? Nemhogy az étkezését…

Na, de ne a negatív dolgokra koncentráljunk! Szeretnék megosztani veletek 5 tippet arra, hogy bár apró lépésekkel, de mégis nap, mint nap tudtok tenni a saját egészségetekért és a kiegyensúlyozott táplálkozásért.

  1. FitnessFull tipp: ALMA! Fogj egyet és vezesd be, hogy minden második nap délelőtt eszel egy almát!
  2. FitnessFull tipp: VÍZ! Most, rögtön igyál meg egy pohárral!
  3. FitnessFull tipp: SZÍNEK! Hány féle szín volt ma a tányérodon? Ha nem sok, akkor vacsorára egyél töltött édesburgonyát rukkola salátával
  4. FitnessFull tipp: SZÉNHIDRÁT! Ne félj tőlük, nem bántanak. Kivéve a csoki, és az is csak ha nagy mennyiségben eszed. Igenis kell a teljes kiőrlésű kenyér, a barna rizs, a bulgur, a quinoa és a többi kedves szénhidrát.
  5. FitnessFull tipp: TERVEZÉS! Mielőtt elalszol, ne a telefonod nyomkodd, hanem gondold végig a következő napodat. Mi lesz a három főétkezésed, miket tudsz majd nassolni, mint kisétkezés? Ha megtervezed, máris kisebb az esélye a félrekajálásnak.

 

Comments ( 217 )

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Related Posts